Selamat datang Team Lankaya ke IMUONE DIAMOND CLUB.




KESEJAHTERAAN KEWANGAN BERSAMA MR. SMARTPRO



Mel (nama gelaran) turut menyertai bersama dalam IMUONE dan beliau juga menguruskan Pembiayaan Pinjaman Peribadi [Islamic Loan]. Maklumat lanjut layari laman web http://www.smartpro.com.my/ .

SMARTPRO ENTERPRISE adalah sebuah syarikat 100% bumiputera yang berdaftar dengan Suruhanjaya Syarikat Malaysia di bawah nombor pendaftaran 001705947-T. SMARTPRO dengan moto "KESEJAHTERAAN KEWANGAN BERSAMA" tertumpu kepada menyediakan perkhidmatan pengurusan PEMBIAYAAN PERIBADI dan PERUNDING kepada agen atau peminjam pembiayaan. Ditubuhkan pada 19HB OGOS 2007, selain perkhidmatan asas yang diberikan, program kami dapat menaiktaraf hidup peserta dengan menyediakan platform perniagaan. SMARTPRO menggunakan kaedah Naik Taraf dan Pembaharuan (Upgrading & Renewal) iaitu konsep dari idea asal kami sendiri. Konsep seumpama ini belum pernah dipakai oleh mana-mana agensi perkhidmatan pembiayaan peribadi koperasi lain.

SMARTPRO bukanlah semata-mata agensi kepada perkhidmatan pengurusan pembiayaan peribadi, kerana kami mempunyai program memberi komisen kepada sesiapa sahaja yang memperkenalkan pelanggan kepada kami. SMARTPRO hanya mengeluarkan komisen apabila peminjam lulus dan berdasarkan jumlah kelulusan. SMARTPRO BUKANLAH syarikat AH LONG, CETI ataupun SYARIKAT PINJAMAN WANG. Ini kerana kami berdaftar dan bertindak sebagai agen kepada pembiayaan peribadi KOPERASI SAHAJA. Sasaran kami adalah kepada Kakitangan Kerajaan Persekutuan, Negeri, Badan Berkanun, PDRM, IPTA dan Kakitangan Kerajaan Berhad (POS, TNB, TM, PLUS dll)

Pejabat SMARTPRO ENTERPRISE : NO 23A-2-2B, JALAN MEDAN PB 2B, SEKSYEN 9, 43650 BANDAR BARU BANGI, SELANGOR.
Hubungi : MEL - 019-3001604